OLDALSZERKEZET:
Referenciáink
Kapcsolat
Kik vagyunk?
Szolgáltatásaink
Céges címjegyzékek
Fogyasztói címjegyzékek
Marketing adatbázisok
Direkt marketing
Telemarketing
Nyereményjátékok
Weboldal tervezés
E-mail és SMS marketing
CRM és hűségprogramok

  ELEMZÉS-OPTIMALIZÁLÁS
Célcsoport kialakítás, ráfordítás-hozam számítás, adatbányászat, vásárlási szokások

  Elemzés-optimalizálás

Konzultációs tevékenységünk kiterjed a kommunikációs lépcsők kialakítására, ráfordítás-hozam számításra (élet-tartam-hozam, Lifetime Value számítás), az optimális célcsoportok kiválasztására. A maximális hozamra optimalizáljuk
a felhasználásra javasolt DM eszközök összetételét.

Több lehetőséget kínálunk ügyfeleink adatbázisainak elemzésére, "adat-bányászatra", a vásárlási szokások és viselkedés előrejelzésére.

  A megrendelő cég vevőlistáját kiegészítjük egyéb demográfiai és szociológiai adatokkal és így azokkal együtt elemezhetjük. A legkorszerűbb regresszió számítási és neurális, nem lineáris modellező programokat használjuk erre a célra.

Kapcsolódó anyagok:

  Optimalizálási esettanulmány
  Kérdése van? Visszahívjuk!

 

  További szolgáltatásaink
  • marketing kampányok illetve címjegyzékek geodemográfiai elemzése, kiválasztása és minősítése; a demográfiai illetve ellátottsági statisztikai adatok alapján települések, Budapesten és több nagyvárosban mikrokörzetek jellemzése képzettség, foglalkozási jelleg, lakáskörülmények szerint
  • teszt kampányok alapján nagy címállományok szegmentálása, válaszarányának előrejelzése neurális szoftverekkel, statisztikai elemző eszközökkel
  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu