OLDALSZERKEZET:
Referenciáink
Kapcsolat
Kik vagyunk?
Szolgáltatásaink
Céges címjegyzékek
Fogyasztói címjegyzékek
Marketing adatbázisok
Direkt marketing
Telemarketing
Nyereményjátékok
Weboldal tervezés
E-mail és SMS marketing
CRM és hűségprogramok

  MAGÁNSZEMÉLYES CÍMJEGYZÉKEK
Teljes körű B2C címlisták, célcsoport kialakítás és címlista a teljes lakosságból

Az egyes címlisták pontos darabszámairól és szűrési feltételeiről kérje ajánlatunkat:

  Kérdése van? Visszahívjuk!

  Fogyasztói címjegyzékek a teljes lakosságból

Cégünk a teljes magyar lakosságból az alábbi szempontok alapján tud célcsoport-kialakítást és direktmarketing szolgáltatást végezni:

  • nem
  • kor
  • családi állapot
  • gyermekek száma
  • háztartás jellege
  • lakóhely jellemzői*

A fenti részletes szegmentációs lehetőségek kombinációjából kialakíthatók azon életstílus jellemzők amelyek a márkának, a kampánycélnak leginkább megfelelő célcsoportot adják.

  *Magánszemélyes célcsoport kialakítás a lakóhely jellemzői alapján

A szomszédom hasonló életkörülmények között él, mint én! Ez a geomarketinges és szocio-demográfiai célcsoport kialakítás alapvetése!

Cégünk az ország teljes területére vállal geomarketinges és szocio-demográfiai célcsoport- kialakítást akár megyei, akár irányítószám, mikrokörzet mélységig.

Ennek alapelve az, hogy egy adott területen (vidéken város, irányítószám, Budapesten irányítószám, mikrokörzet) élő magánszemélyek életkörülményei, jövedelmi státusza, stb. hasonló, így az adott terület könnyen jellemezhető az ott élők jövedelme, fogyasztási szokásai, a terület beépítettsége, emeletszáma, stb. alapján.

A adott területen élő magánszemélyek -előzetes geomarketinges és szocio-demográfiai elemzés után- könnyen célozhatóak meg marketing üzenetekkel (pl. egy olyan területen élők körében, ahol a húsfogyasztás magasabb az átlagosnál, egy szalámi-gyártó cég nagyon hatékony kampányt folytathat).

Ezen módszert felhasználva cégünk az alábbi jellemzők alapján tud célcsoport kialakítást végezni (a teljesség igénye nélkül):

  • Egy főre jutó havi tiszta jövedelem (Ft/fő/hó)
  • Tiszta jövedelem, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Összes jövedelem
  • Tiszta jövedelem, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Megtakarítás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Élvezeti cikkek
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Szeszes italok összesen
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Dohányáruk
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Ruházkodás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Férfiruházkodási cikkek összesen
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Női ruházkodási cikkek összese
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Gyermekruházkodási cikkek összesen
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Lakásfenntartás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Elektromos energia
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Gáz, vezetékes
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Gáz, propán-bután
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Víz és csatornadíj
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Női fehérnemű
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Méteráru női alsóruhához
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Háztartás és lakásfelszerelés
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Bútor
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Háztartási gép
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Egészségügy, testápolás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Gyógyszer, gyógyászati segédeszköz
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Testápolás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Közlekedés, hírközlés
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Jármű
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Járműfenntartási költségek
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Járműadó, -illeték, -biztosítás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Telefondíj
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Művelődés, üdülés, szórakozás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Nagy értékű kulturális cikk
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Üdülés
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Egyéb személyes célú kiadás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Biztosítások
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Lakásépítés, ingatlanvásárlás
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Új építés
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Építési kölcsön visszafizetése
  • Kiadás, egy főre jutóan, egy évben (Ft/fő/év), Korszerűsítés, bővítés, tatarozás
  • stb.

  Életmód adatbázis

 

A cégünk  által  közvetített , közel 950 000 magánszemély életmód adatait tartalmazó címlistából tud célcsoport-kialakítást és direktmarketing szolgáltatást végezni. A célcsoport kialakítás legfontosabb szempontjai:

 

• demográfiai adatok, gyermekek száma és kora, pénzügyi szokások
• érdeklődési kör, használt hűségprogramok, Igénybe vett szolgáltatások, szokások
• háziállatok száma, típusa
• autók száma és típusa, kerékpár, internet
• sport és szabadidő, tervek, utazás
  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu