OLDALSZERKEZET:
Referenciáink
Kapcsolat
Kik vagyunk?
Szolgáltatásaink
Céges címjegyzékek
Fogyasztói címjegyzékek
Marketing adatbázisok
Direkt marketing
Telemarketing
Nyereményjátékok
Weboldal tervezés
E-mail és SMS marketing
CRM és hűségprogramok

  GEOMARKETING SZOLGÁLTATÁSAINK
Térképi alapú célterület- és célcsoport meghatározás, elemzések, kutatások

  Vonzáskörzet-meghatározás Budapesten és vidéken: helyi és áthaladó vásárlóerő

A megrendelő által kijelölt vonzáskörzet vásárlóerejének, tartós fogyasztási cikk ellátottságának meghatározása cikkekre és cikkcsoportokra.

  Kapcsolódó anyagok:

  Mi a geomarketing?
  Geomarketing termékeink
  Kérdése van? Visszahívjuk!
  Vásárlóerő és egy főre jutó éves vásárlások meghatározása
cikkcsoportok szerint
  1. Ön megjelöli az Önt érdeklő cikkcsoportokat és térképen, vagy Budapesten utcahatárok megadásával kijelöli az Önt érdeklő területet.
  2. Mi megmondjuk azt, hogy a településen, illetve Budapesten a területen élők az adott cikkcsoport vásárlására egy évben összesen mennyi forintot fordítottak, illetve, hogy egy évben átlagosan egy főre vetítve mennyit fordítottak.
  3. Megmondjuk, hány olyan fő van, akik az Ön által megadott összegnél többet fordítottak az adott cikkcsoport vásárlására, ezek a személyek összességükben mennyi vásárlóerőt képviselnek.
  4. Térképeket készítünk a vásárlások és a vásárlók területi megoszlásáról.
  A tartós fogyasztási cikkek állományának becslése
  1. Ön a listánkról kijelöli az Önt érdeklő tartós fogyasztási cikkeket.
  2. Mi megmondjuk, hogy becslésünk szerint a településen, illetve Budapesten a területen:
    - az adott cikkből hány darab van,
    - az adott cikkből száz főre vonatkoztatva hány darab van.
  3. Térképeket rajzolunk a fogyasztási cikkek számának és sűrűségének területi eloszlásáról.
  Vonzáskörzet tartós fogyasztási cikk állományának meghatározása

A fogyasztási cikkek darabszámának, 100 háztartásra vetített számának, adott cikkel ellátott háztartások számának becslése.

  Komplex vonzáskörzet-elemzés

A vonzáskörzet vásárlóerejének várható átrendeződése az új egység megnyitásának következtésében, várható regionális piaci részesedés meghatározása, ajánlott nyitó árengedmények nagysága.

  Jövedelem megoszlás meghatározása terület háztartásai között

Ha a megrendelő meghatározza Budapest egy területét, például az óbudai Amfiteátrum környékét, akkor mi ötezer forintos értéktartományonként megmondjuk, hogy a területen élő lakónépesség hány százaléka él olyan háztartásban, ahol az egy főre jutó jövedelem e tartományokba esik.

  Kiemelkedő jövedelmű személyek és háztartások számának meghatározása

Ha a megrendelő meghatároz egy értéktartományt, például a 100 ezer forint feletti tartományt, és Budapest egy területét, akkor mi megmondjuk, hogy a területen hány olyan személy illetve háztartás van, ahol az egy főre jutó jövedelem e tartományba esik.

  Perspektivikus mikrokörzetek kijelölése

A területen kiválaszthatjuk azokat a mikrokörzeteket is, ahol a népesség meghatározott része (például legalább 50%-a) olyan háztartásban él, ahol az egy főre jutó jövedelem meghatározott összeg (például 80 ezer forint) feletti. Becslést adunk a népesség fekete jövedelemmel kiegészített teljes jövedelmére, valamint a bevételek és kiadások különbözeteként számított szabad jövedelemre.

  Perspektivikus területek
kijelölése

Ön megadja, hogy milyen cikkekben érdekelt, mi megmondjuk azt, hogy a várható legjobb fogyasztók mely településen, illetve Budapesten mely területeken találhatók. Elkészítjük a várható legjobb vevői területi eloszlását mutató térképet a legjobb településekre, illetve Budapesten szűrt DM akciót szervezünk.

 

  Egy főre jutó szabad jövedelem mikrokörzetenként, Budapest VIII. kerületében (A térképen zöld színnel az alacsony, pirossal pedig a magasabb jövedelemmel rendelkező mikrokör-zeteket jelöltük).

  Szinoptikus térképek készítése

Jövedelmi, vásárlási és geodemográfiai adatok alapján az Ön igényei alapján színes térképek készítése.

  Kampány optimalizálás

Budapesten és vidéken: adott cikk/szolgáltatás eladása érdekében adott költséghez a legnagyobb hozamot biztosító, vagy adott hozamot a legalacsonyabb költséggel biztosító kampányterv készítése, a kampány lefolytatása.

  Országos kereskedelmi hálózat területi irányítási rendszerének elkészítése

Országos, különösen tanácsadói hálózattal dolgozó kereskedelmi hálózat vezetői, a Sales Director és a Marketing Director a régiók, decentrumok, megyei központok, valamint a tanácsadók és boltok értékesítési normáit az ott – a konkurenciát is fegyelembe véve - számított helyi vásárlóerőhöz viszonyítva tervezi és értékeli. Az ilyen irányítási rendszerek kialakításában tanácsadóként részt veszünk, ahhoz geomarketing adatokat szállítunk, és kulcsrakész CTM rendszereket szállítunk.

  Regionális-, és településfejlesztési tervekhez regionális jövedelemelemzés készítése

Ha a megrendelő kijelöl egy területet, akkor olyan térképet készítünk, amely a területen élő népesség területi egységenként számított átlagjövedelmét ábrázolja.

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu