Pick Szeged Zrt.

  Termék:
Az önkiszolgáló pultokban lévő termékek.

  Cél:
Hűségprogram kialakítása, működtetése.

  Célcsoport:
Az ország teljes lakossága.

  Stratégia:
A CID a Well Reklám- és PR Ügynökséggel közösen dolgozta ki a leendő Hűségprogram modelljét, lehetséges változatait. Az indulást hosszas tervezési, gazdasági számítási folyamatok előzték meg. A Hűségprogram az elfogadott stratégia alapján 2003 júniusában indult. A beharangozás DM levélben, POS anyagokban, óriásplakátokon és sajtóhirdetésekben történt.

 

A programban minden, az önkiszolgáló pultnál kapható, matricával ellátott Pick termék részt vesz. Az összegyűjtött pontokat beküldéskor folyamatosan a vevő „számlájára” írjuk. Az összegyűjtött pontok ajándékokra válthatók be.

A CID végzi a beérkező küldemények kezelését, az adatbáziskezelést, az ajándékok és egyéb küldemények kiküldését, sorsolások előkészítését, kutatások tervezését, kivitelezését. A programot infovonal is támogatja, amelyet szintén a CID kezel. A 2005-ös évben a CID közvetlen szerződést kötött a Pick Szeged ZRt.-vel, majd ezt követően a grafikai, nyomdai munkálatok nagy részét is átvette.

  Eredmény:
A Hűségprogram 2003. június elején indult, két és fél évig működött sikeresen. A Pick Szeged Zrt. stratégiai döntése alapján a játékot 2005. december 31-én lezártuk.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu