PubliciTeam - Schiesser

  Termék:
Női fehérnemű – SecondSkin.

  Célcsoport:
Budapesti és Pest megyei 25-45 éves nők; a magas presztízsű szakmák is képviseltették magukat.

  Stratégia:
A célcsoport kiválasztása a geomarketing módszerével történt, felhasználva a TEVE (vagyis: a vásárlóerő és az egy főre jutó éves vásárlások meghatározása adott területen) cikkcsoportok szerinti adatait. Az ajánlatban vásárlás esetén 10% kedvezmény szerepelt, továbbá az 50 Schiesser dessous garnitúra sorsolásán való részvétel, és ráadásként egy Schwarzkopf Professional hajápoló termék. A sorsoláson egy kitöltött kuponnal lehetett részt venni.

 

  Eredmény:
Az integrált kampány ideje alatt élénk volt az érdeklődés a kampányban szereplő üzletek iránt. A sorsolás időpontja 2001. január 10. volt. A részletes eredmények kiértékelése folyamatban van.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu