SCA Mölnlycke - Libero

  Termék:
Libero Törzsvásárlói Klub.

  Cél:
Libero Törzsvásárló Klub kialakítása, működtetése és fejlesztése; új vásárlók megnyerése, a vásárlók meg- tartása, és ezzel a vásárlás volumenének növelése.

  Célcsoport:
újszülöttek mamái.

  Stratégia:
Újszülöttek szüleinek megkeresése a kórházban, ajándékcsomaggal releváns információadással, perszonalizált levelezéssel; személyes kontaktus kialakítása, pontszerző akciókra ajándékküldéssel.

 

  Kreatív megoldások:
Perszonalizált levéllel, negyedévente termékminta és ajándékküldés, valamint Libero Magazin; adatbázissal támogatott on-line ügyfélszolgálat.

  Eredmény:
A teljes piac több mint 15%-ának megnyerése a klubnak; 1998-ban DIMAKO díj.

  Vissza a referenciáinkhoz

  CID Cég-Info Kft. - az M.C. Direct cégcsoport tagja
Cím: 1145 Budapest, Róna utca 127/b
Telefon: 350-0479; E-mail: info@cid.hu